Helgen..

Denna helgen har varit kanon bra !
Solen har stekt varje dag och man har äntligen kommit
igång med solningen .. har ju haft lite smått panik när man
ser er där hemma så bruna och fina .. men nu ni .. nu é jag på gång :)
eller ja .. jag gör lite försök iaf ..  ;)
 

i lördags hade vi bjudit hem Andy, Chad och Zana för lite middag och sedan utgång.
Andy (Andreas) läres samma kurs som Tove och Vanessa så det är så dom träffats.
Han är född i Sverige, uppvuxen i Österrike och bor nu i Australien. Kan prata ca 5 olika språk
vilet jag e riktigt impad över ..  Chad är Andys kompis från Canada som va här och hälsa på 
och Zana är vår vän sedan innan.. hon är kvinnan bakom paddleboarden :) hon tar med
oss ut på surfing turer osv . mycket härlig kvinna med massor av energi  ! 

Kvällen startade då hemma hos oss med lite mousserande rosé och rödvin..  sedan
gick vi vidare till en Japansk restaurang. Fantastiskt god mat och lagom priser. Dessutom
va de BYO (Bring your own) så vi stack ju och köpte lite gottit på Bottleshoppen.. 
Efter det va det Cooly Hotell som gällde... Detta är det största utestället här i Coolangatta
och dit går man om man inte orkar sätta sig på bussen till Surfers eller Byron.. 




Söndagen va en vilodag för min del..
 Låg på ballen och gjorde min "läxa" i outdoor education, lyssnade på bra
musik och baar NJÖT av utsikten och livet här i Australien !



Kommentarer
Postat av: Kariin

Kan bara tillägga att alla vi här hemma har blivit av med all solbränna - har inte vart nån sol på en månad - dööö trisst!

Miss u!

2009-08-03 @ 12:03:02
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mirre

hej anna!smiter in här ibland när man vill iväg till ett annat land o ha de gött.man får lite smak av hur underbart det är att vara iväg. Ni har haft tur för den svenska sommarn har knappt visat sig.jag har haft 3 veckor med regn på min semester.;(. Ni ser ut att ha det RIKTIGT GOTT! passa på att njut ordentligt. kram mirre

2009-08-04 @ 11:31:59
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Frida

Baby vad fin du är!!! Saknar dig så otroligt mycket.. skulle verkligen vilja ha dig här hemma just nu!!! Puss mitt hjärta

2009-08-04 @ 21:20:24
Postat av: mE

Hej Anna

Ska hälsa från farmor, hon skulle vilja ha din adress så att hon kan skriva till dig. Vi kan väl ta det nästa gång vi talas vid i telefon...

Puss

2009-08-05 @ 09:07:49
Postat av: Anna

kul att du också är inne och kollar ibland Mirre ! får nog börja tänka till lite på vad jag skriver.. för tittarsiffrorna höjs och höjs :)

mammi.. jag fixar me ett vykort till farmor så fort jag känner mig piggare.. ev imorgon.

2009-08-07 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0