Sista lecturen i Outdoor ed ..

ja.. det är faktiskt sant !
Igår va jag i Lismoe på min sista "föreläsning" för denna kursen ..
helt ofattbart att det redan är över ... nästa vecka är har vi teoriprov ..
veckan efter det är vi ute på vår fieldtrip.. och dagen efter det är det bara 
summering i princip .. (det ska lämnas in ett arbete på ca 2000 ord också
men det ju ingen man behöver räkna med ) 

När jag kom hem va jag som vanligt jätte trött .. 
jag fick lägga mig och vila en timma .. 

Kvällen slutade faktiskt lite oväntad... :) 
Vi va lite smått vinsugna idag så vi satte oss på ballen me ett glas vin och
tjötade ett tag ..  det slutade med att vi alla tre blev otroligt partysugna och bestämde
oss för att gå ut en sväng.. 
Felet va bara det att Coolangatta e inte så livat en tisdag så när vi gått ett varv och
kollat om det va något folk över huvudtaget insåg vi att .. det kommer nog inte att gå..
Surfers? Boradbeach? Byron? Va händer ? 
Vi fick då ett litet tips på att "I BAR" va öppet och att det tydligen skulle va folk där ..
Saken e den att IBAR är en strippklubb..  där de ofta står små lättklädda bruttor utanför 
för att locka till sig intressenter ..
men men ... vi är ju inte dom som är dom så vi 
tänkte att vi kan ju kolla iaf :) 
När vi kom in blev det som det alltid blir när en människa kommer in på en plats
man egentligen inte tillhör ...  ALLA i princip vände sig mot dörren och stirrade på oss
när vi klampade in me ett leende på läpparna :D

Kvällen blev kanon trevlig trotts att de små bruttorna med minimala underkläder 
både blängde och rynkade näsan mot oss .. :) 
En av de lite större tjejerna kände sig nog lite obekväm i sin outfit då hon fråga Vanessa
-"Do I look FAT in this one?"  och vände bakdelen till ... "-no..." sa Vanessa frågande ...
va skulle hon sagt ??  -"YES you do !!"  ??  inte riktigt passande till en kvinna som "råkat"
köpa 5 storlekar för små trosor och BH och är antagligen (förhoppningsvis) medveten om att kilorna börjat
sätta sig på fel ställen..

Idag har jag varit  rätt sliten ..
fick gå upp tidigt så föreläsningen började kl 9 .. suck .. 
efter det har jag bara legat nere vid poolen och läst i det fina 
vädret ..  Man känner att våren är här.. 28-30 grader nu..
UNDERBART! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0