Toves födelsedag !

I fredags fyllde Tove år !! Stoort Grattis till henne !
Jag och Vanessa va uppe kl 05.00 (!!) och sjöng för henne ..
då vi åker till Lismore kl 06.00.. så det blev en tidig morgon !

När vi kom hem så gjorde vi oss iordning för utgång..
Hela gänget från hennes Bootcamp skulle vara me och
fira så vi mötte upp med dem kl 18.30 på en pizzeria
nedanför oss.. Detta va en så kallad B.Y.O (Bring your own) restaurang
så det va ju en stoor fest med mycket god mat och dryck..
Kvällen blev heel lyckad med efterfest hemma hos oss
och mycket party :) ...


Födelsedagsbarnet!


Lördagen blev mycket lugn..
Men vi hade faktiskt fått chansen att vara lite kulturella då
vår fotolärare tipsat om en Fotoutställning i Murwillumbah.
Vi tog Bruno och susade dit och de visade sig va en mycket trevlig utställning
med massor av fina bilder och det bjöds på massor av gottit :)

Efter att vi minglat omkring där ett tag til vi Bruno hem igen
och avslutade kvällen med att gå och käka på Sushitrain..
Ni vet en sådan restaurang där man sitter runt kockarna som gör mängder av
sushi och sätter ut dem på ett rullande band ..  mycket gott !!


 Idag e det måndag ...
Det beyder pluggdag och har inte gjort så mycket annat heller ..
Nu ska jag nana ...
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Kariin

Såå fina ni är!

Jag är så avis så jag dööör!

2009-08-17 @ 20:13:58
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: andy

full full full

2009-08-22 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0