Gott nytt år !!

 

då ska den sista dagen på 2009 avverkas.
Vi startar med en mysig frukost här på Havsborg
och  sedan ska jag försöka få me mannen på lite äventyr..
vilket innebär att följa med mig att inhandla det sista till
outfiten ikväll..  man kan ju iaf försöka :)
annars ska min syster hänga med så jag klarar mig..
Igår va jag och fikade med Fia, Emma och Emelie.
Jättemysigt att träffa dem!! för övrigt va det
1,5 år sedan jag träffade och pratade med Emma.
Sådana vänner ska man vara rädd om ..
trotts att vi inte setts på så länge så vet man
vart man har vaandra oc det känns som att man sågs igår .. .
lovely!
Gott nytt år till er alla från oss alla!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gott nytt år till er mina bästa! hoppas ni får en fantastik kväll..!!!! utan mig då :) puss

2009-12-31 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0