Stoora vågor i Coolangaata!!

Idag va jag och Tove uppe rätt tidigt så vi gick ut på en
liten morgonpromenix.. Vi gick strandpromenade bort mot
Rainbow Bay Beach.. Där blåste det ganska mycket och vågorna
var enorma!!  kolla in detta ..






Och det roliga är när vi står och fotar för fullt .. då kommer det ett äldre par
och är suuper impade av vågorna och diskuterar hej vilt .. helt plötsligt kommer 
en gigantisk våg Raaakt över dem!! HAHAHA dom blev pissblöta !
Jag och Tove som stod i en trappa i tryggt förvar kunde inte annat än 
flabba ihjäl oss !! hahhaa 
ska försöka ladda upp en av filmerna jag filmade med ..
 lättera att förstå känslan med en film :)

bye bye


Kommentarer
Postat av: Kariin

Shit vad jag blir avis! Värsta! Mer bilder gumman, mer bilder! Jag vill se!

Puss puss

2009-07-13 @ 11:05:23
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0