Underbar dag!!

Imorse ringe klockan kl 07.00 !! då va det dax att gå upp
för vi skulle möta upp med Sanna och Greig. Dessa två fantastiska
människor skulle ta med oss ut på en surfdag!Greig hade
rotat fram alla deras gamla surfbrädor + att de tog med deras
"paddleboards". Det är som en surfingbräda bara att den är större
och det är meningen att man skall stå på den och med hjälp av en
lång paddel så paddlar man omkring på havet och åker med på vågorna.

När vi kom fram till stranden som låg ca 20 min från våran strand så
satte jag tänderna i paddleboarden direkt ! Detta måste man ju bara testa!
På med våtdräkten och ut på havet .. detta kan ju inte va så svårt tänker man ju (alltid)
Det va som vanligt svårare än va det såg ut men jag tycker ändå att jag skötte mig bra!
Paddlade omkring där ute och kämpade med att håll balansen på vågorna..Idag va 
det något för stora vågor för att vara nybörjare .. så jag gjorde ett bra jobb! :)


( som ni ser är det ju faktisk inte en bild på mig själv..... utan jag
ville bara visa er hur det kan se ut när andra surfar på detta vis)



Inte nog me havet, stålande sol, trevligt sällskap etc för hör och häpna..
Helt plötsligt kommer det 4 st delfoner simmandes och stannar till precis
där vi surfade .. ok dom va ca 10 meter bort.. men det känndes riktigt härligt!
Kände mig riktigt i ett med naturen.. :) Härligt!!



nu ska jag sätta mig på .. ballen och njuta av min
juice jag köpt här nere på "Fresh garden café"

Kolla in denna godingen...



ha dee

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh Anna allt låter toppen, underbart härligt! Vill vara där, längtar verkligen tillbaka NJUT av tiden det såg sååå fort tills du är hemma! Alla hälsar här från Norra Nygård:)

2009-07-20 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0