Äntligen på väg..

jag hopp .. då va an äntligen på väg.. sitter just nu på tåget till Stockholm där jag ska möta upp med Tove och Vanessa!
sen går flyget till Sydney ca kl 19.00  (Tove har koll)
Man känner sig verkligen som en buisnesswoman när man reser 1 klass på tåg.. ALLA har dator med sig och det smattrar som bara den av allt skrivande.. Alla sitter även me varsin kopp kaffe i mugghållaren och är mycket stiliga.. typiskt att konduktören skulle fråga högt och tydligt om jag hade mitt studentleg med mig.. busted ;)    jag kan ju vara glad över att jag hade det med mig iaf.. iom att jag rensade ut pånboken igår!! puhh

Igår hade jag och Dan en underbar sistadag.. började me att vandra omkring på stan för att inhandla de sista viktiga sakerna.. som till exempel hårnålar, hårband, rakblad etc etc :) efter det så åkte vi hem och fixade iordning inför kräftskivan.. Jag och Dan blev så sugna på kräftor efter att Lisa(lillasyster) varit på kräftfest hos vår kära Mattias. Han och några vänner hade bjudit in till fest och bjudit alla på totalt 80 kg kräftor!!  helt fanstastiskt!! finns de ens så många tänker man :)   men hur som helst så blev vi sugna och ringde Mattias och då hade han faktiskt kräftor hemma. (Då han arbetar som fiskare i Läjet) Vi är inte dom som är dom så vi köpte 5 kg....  Men vi fattade snart att detta blir på tok för mycket för två pers.. så vi bjöd även in Elin.. 
Ja som ni förstår gick varenda kräfta åt på kräftskivan och mätta och belåtna blev vi :) 
Efter det stormade det in folk som skulle säga hejdå till mig.. Kenta, Hjärtat, Mamma, Pappa, Lisa, Elin, Frida, Karin, Linda, Erik och Melvin såklart.. En mycket trevlig afton men många skratt men också en del gråt.. alltid lite svårt att säga hej då .. men men nu är det gjort!!
Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på kräftskivan men har tyvärr kameran och sladden i handbagasjet och orkar inte mecka me det nu .. lägger upp lite andra kul bilder istället :) 
                                                                       

som till exempel när jag, Pappa, Lisa och Melvin va i Galtabäck för att måla vår havsbod(sjöbod? vad säger man egentligen?) iaf. så fick jag och Lisa en sväng och stötte på ett gäng kosser :)  och jag och Lisa pratade för stunden om olika hårtyper, frisyrer, färger etc.. 
och detta va osant roligt när vi upptäckte att kossorna diskuterade precis samma sak.. :D  
                                                    
 
                                            

ja som ni ser va detta skitkul!  alla har olika frillor :)  Braa jobbat Koosera !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0