Beijing

då va man på god väg..
när vi kom till arlanda igår så va ju flyget självklart försenat 2h.. men som påster på såren fick vi 120 kr att bränna inne på taxfreen .. yyeeyy .. lätt match :) köpte mig en ny parfym nämligen Diors nya sommarparfym som jag gillade.. 
                                                           
sen skulle vi åka och nu såhär efterhand så känner man verkligen hur otrevligt det är att flyga!!  försökte mig på att sova men efter att ha provat 1000 olika ställningar för hur huvuder skulle ligga så hade man ju typ nackspärr och kännde att man bara vill ställa sig upp och skrika på hjälp eller be om förflyttning :)  plus att det va lite smått stormigt på vissa ställen så man trodde att ens sista stund var kommen ..  tröttsamt såhär i efterhand som sagt.. men men
nu är klockan 14.10 här i Beijing och vi åker till sydney om 2 h ..

vi har även lite problem med att gömma oss från 2 kineser som vi träffade här på flygplatsen. De var med på samma plan som oss och hade varit i sverige och pluggat i ett halvår. De va mycket intresserade av att skaffa sig ännu fler vänner .. vilket inte vi va eftersom att vår dygnsrytm rubbats något de senaste timmarna .. inte så pigga me andra ord.. så nu har vi lyckats skaka av oss dem och sitter och gömmer oss på ett café i hörnet av flygplatsen.. haha :)

over and out..  

                                   här är jag.... :)  

Kommentarer
Postat av: mE

Hej darling

Härligt att höra ifrån dig, men var det inte mat man skulle köpa för pengarna ni fick av flygbolaget?? =D

2009-06-17 @ 10:57:04
Postat av: elinL

och parfymen kostade 120 kr? :)

hörde av mamma att ni var framme i sidney! skönt att höra, hälsa tjejerna!



puss

2009-06-18 @ 13:17:30
Postat av: anna

nee Elin de gjorde den inteeeee! :) men 120 kr va en bit pa vag :) .. hores snart pusssss

2009-06-19 @ 07:27:12
Postat av: Kariin

Å jag vill med vara i Sidney å hänga! Ni kommer ha d så jäkla bra där borta! Det blev ingen Bodega för mig i går, jag fick anfall innan jag och Joel skulle till Elin. Pannkaka! Nu ska man gå till arbetet - så sånt lyxliv är de ändå inte! Saknar dig! Puss puss

2009-06-19 @ 09:57:58
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Moster :)

Glad midsommar! Jättemånga kramar från oss <3

Lyllo dig som är i Australien!

2009-06-19 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0