Halmstadvisit..

Idag har jag och Dan varit en sväng i halmstad. Vårat mission va att hämta en nyckel hos Kristoffer på SODA och då detta är en trevlig butik blev det även lite shopping. Bland annat ett par shorts och en tischa till Dan (som blev den svarta modellen, inte vit som på bilden)..
     
                                              

Idag har även varit "fixarfrasses" dag för mig. Fick till och med sätta mig och skriva en lista i morse..
smakprov på detta är
*Ringa och säga upp abonemanget hos Telenor
*Prata med Neptunuskliniken ang eventuella sprutor som bör tas..
*Fixa min dator
*Ev köpa ny dator
*Skicka iväg stipendieansökan
*Skriva ut viktiga papper till min Australienpärm
*Frysa mitt träningskort
*Boka klipptid på Victorias
*Köpa kamerafodral
*Betala försäkringen
*Påbörja processen att få tillbaka alla mina utlånade kläder ( vilket jag inte ha någon som helst kolla på )
... ja, ni ser ju... det är inte en dans på rosor att åka till Australien..

Nu tänkte jag ta en paus i livet.. och kolla på den omtalade filmen Twilight.. 
för att få samma mysstämning som jag har så kan ni kolla detta klipp...



vem vet.. detta kanske leder till att ni springer ner till Hemmakväll och hyr filmen ni me..

snakkes senare..  då tänkte jag även lägga upp lite bilder från personalfesten i söndags..

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att du äntligen har blogg!!!

Jag har din klänning (madonna), vill du ha den tillbaka innan du åker?

Pussel

2009-06-09 @ 22:47:55
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: natt-Emelie - mlemlan

hihi! jag tänkte faktiskt tanken idag. "borde inte anna ha en blogg när hon åker till australien?" :D vilken tur att du är bra o kom på det själv! :)



jag har precis lånat bok nr 2 i twilight-serien av en vän, slukade den första på en vecka! lite sugen på o se filmen igen när jag har den så fräsch i minnet. vi får se helt enkelt :)



jag lovar o följa din blogg :D ha det fint nu pinglan! krama

2009-06-09 @ 23:24:48
URL: http://mlemlan.blogspot.com/
Postat av: Fia

Hej va kul med en blogg! Jag ska försöka vara en flitig kommenterare :)

2009-06-09 @ 23:41:49
URL: http://www.sofiasamuelsson.se
Postat av: Caroline Nastic

Hej tjejjen, Kul att du skaffat en blogg så vi kan följa dig... Hoppas att du får en helt fantastisk resa.. Massa kramar

2009-06-10 @ 09:13:22
Postat av: mamma Eva

Hej, klart jag skall följa dig på bloggen!

2009-06-10 @ 13:06:54
Postat av: Anna

va kuul att så många redan varit inne!! tjohoo

2009-06-11 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0