klippningstime..

Idag vaknade jag av ett ryck.. kolla klockan.. hopp... 09.41!! jag skulle va hos frissan kl 10.00!! gaahh!!
jaja.. morgonsnygg som man är sätter man sig i frisörstolen och man tänker ju en engång.. "hur fan ser jag ut idag?".. slår aldrig fel i en frisörstol. Kanske är för att alla frisörer är så piffiga och snygga..
(och varit uppe liiite längre än va jag själv har iofs, så det förklarar saken ;) )
jaja .. jag fick klippt och slingat mig.. det blev kanon bra!!
se själv!!
    jaja .. det är fint faktiskt :)

Efter det det så åkte jag hem till mammi och pappi.. fixa lite.. trixa lite.. och framför allt träffa jag min kära syster yster Elin
som kommit hem från Bulgarien !! Välkommen hem Elin och Jennie!!

sen va jag på stan igen .. hittade 1 st linne och 1 st t-shirt.. på H&M

så här ser de ut..

och
ja .. helt ok till Australien...

Nepp .. nu måste jag skynda mig.. Dan is killing me..
Ska va på Grappa om....... ..ja nu!!!!

skynda skynda.. det är det enda man gör här i livet!! :D

hajdo
Måste bara ligga upp denna bilden med .. såg just från tvrumsfönstret 3 stackars seglare på havet,..



dom påminner mig om när Pappa tvinga mig och Elin att gå på seglar kurs..
Denn kurs bestod av regn, blåst och åska... så bra lyckades pappa med att
påverka mitt och Elins båtintresse! haha

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, jag saknar faktiskt Varberg!

2009-06-11 @ 09:49:48
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Wohoooo sexbomb! Skitsnyggt :)

2009-06-13 @ 18:13:33
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för hemvälkommnandet:)



Hoppas du får en underbar tid! Vi möts upp i Asien/Indonesien sen,visst!!!

Kramar

2009-06-16 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0