sista jobbdagen....

Imorgon är sista dagen på jobbet.. jobbar på spa 8-18.. här ligger man inte på latsidan vettni..
problemet är bara att jag egentligen skall gå och fixa naglarna en sista gång innan resan kl 09.30...
men jag har banne mig inte lyckats fixa en standin för mig på jobbet så jag måste nog hoppa detta me naglarna..
inte så många som vill komma in för en timma bara :(   och jessica har ingen mer tid nu innan jag åker. 17 oxå!
så om någon har vägarna förbi spat imorgon kl 09.30 så får ni gärna agera Anna för en timma.. ;)
om inte så har vi inte så mycket bokat i helgen så om ni vill kan ni ju komma inom och köpa ett "Bara Vara halvdagspaket"
för 595;- per pers..  
eller så sparar ni er tills på söndag em och betalar enbart 395;-  
seså ring nu och boka!! ;)
                       
                                                       
                                                    

Imorgon blir det även packning för hela slanten.. börjar känna mig ganska nervös nu... men det är nog bara bra.. 
lite nervös ska man allt vara ..

bye bye  

Kommentarer
Postat av: elin

jag har ångrat mig, jag vill inte att du åker! :(

pussss siz

2009-06-13 @ 22:00:17
Postat av: mE

Elin Elin, i detta läget gäller det för dig som storasyster att uppmuntra, uppmuntra och uppmuntra!!! =)

2009-06-15 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0