trassel..

De här me valet av kurser har rört till sig lite .. jag blir bara mer och mer frustrerad ..
Saken är den att jag vill ner till Lismore en gång i veckan och läsa en kurs där..
Dels för att hålla kontakten med studenterna där nere och dels för att få ta del av ett
större Univeritet och deras aktiviteter ..
Men .. detta är lite krångligt.. det går inga bussar från denna skolan till Lismore och då
blir jag tvungen ätt köra bil..  vilket jag inte känner mig helt trygg med..
jag har aldrig kört i vänstertrafik.. 
Alternativet är om jag väljer samma kurs som Tove vilket är Digital Photografic..  detta 
känns som en kul kurs då man får göra något annat än att bara läsa tung engelsk litteratur ..
Tove tänker alltså köra ner till Lismore och då kan jag ju bara åka med ...
Ett annat alternativ är att jag bara biter i det sura äpplet och övningskör en sväng här hemma 
och sen ger mig ut på vägen på torsdag.. för att gå en kurs som jag länge velat gå nämligen 
Outdoor Education....    MAMMA JAG BEHÖVER DIN ÅSIKT(!!) :)  
Ger jag mig ut på vägen  på torsdag innebär detta att jag kan välja en annan kurs som heter
staff development and training som går här i Tweeds på fredagar.. denna verkar jätte intressant!  
hmmmm ...   hur ska jag göra .?!
känns om att man riskerar livet nästan.. trafiken e galen..  men man kanske vänjer sig  ? 

ge mig tips, please! 


hejdåå 
                                                     


Kommentarer
Postat av: Sara Sjögestam

Gör det! Du kommer kanske ångra dig sedan. :o)

2009-06-30 @ 09:59:38
URL: http://www.mandasbutik.com
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt

Hoppas att du känner dig stärkt av vårt telefonsamtal. Vi vet att det är mycket som ni måste fixa, men vi tror på dig det vet du! ;)

Kör försiktigt!

2009-06-30 @ 12:04:10
Postat av: elinL

Vänstertrafik är inga problem. det fixar du galant! Kan jag köra vänstertraffik kan du!! :) gå efter hjärtat mitt hjärta! pussss E

2009-06-30 @ 14:51:02
Postat av: Jannice

Hej Anna!



Jag tycker du ska ta chansen!

Lycka till med allt, jag följer allt! Tack för bloggen!!!!

2009-06-30 @ 16:19:06
Postat av: Kariin

Klart att du klarar att köra (säger jag, som inte ens har körkort), men du måste passa på att läsa det som du känner e rätt när du ändå e iväg! Puss

2009-06-30 @ 19:31:54
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Seger

Jag säger som din syster, klarade hon av vänstertrafiken så kan du det med Anna!!! Välj efter intresse inte trafiken!!

You can do it!:) ( smiley)

Shit vilken fin lägenhet, ganska avis!

Kramar

2009-07-05 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0