vår nya lägenhet.. :)

tänkte lägga stilla er hunger lite genom att lägga ut lite bilder på vår nya lägenhet.. som vi flyttade in i igår..
Enjoy!!

Matplats och "Storarum"

Tvrum

Köket..

Mitt och Toves badrum och toa..

är MYCKET gladare än va jag ser ut här.. :)
Detta är mitt rum..


Min garderob :)

Vanessas rum

Lite utsikt.. 
 .. vill bara tillägga att detta stället kostar oss ungefär 400 kr mer per person än
va Orion Collage i Lismore kostar..  sinnessjukt :)

Man ska banne mig inte ge sig för ens man får det man vill ha !!
(Sorry Havsborg, detta slår faktiskt din standard)

Ikväll e det utgång i Surfers igen ...  ska bli kul för nu e jag frisk och fit for fight!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Kul att se att det har löst sig för er. Ha det nu så d-la kul "downunder"!!!!

PS. vi har 25-30 grader varmt!!! Stranden nästa!!

2009-06-28 @ 11:17:24
URL: http://millablogg.homeweb.se
Postat av: mE

En viss skillnad från det första boendet ... =) Ni har allt lyckats fixa till det! Vi har just kommit hem från resan med TFF-gänget. Ven var fantastiskt, en kanonkul resa som vanligt, men vi saknade dig!!! Tusen pussar

2009-06-28 @ 16:26:16
Postat av: Kariin

Gud va härligt de ser ut!

Jag e värsta avis..nu vill jag komma och hälsa på! puss

2009-06-28 @ 19:58:55
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Anna

ja rätt stoor skillnad :) hörde att ni hade haft det bra på Ven ja .. kuuL!! ni kan ju försöka va inne på skype någon gång så vi kan prata lite.. hade ju varit trevligt :)

haha!Camilla jag försöker verkligen att inte tänka på vilket väder ni har där hemma!!! jag återkommer med en väderprognos härifrån när ni har regn och rusk! :D

Karin .. bara koooom! ;) pusss

2009-06-29 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0