Home sweet home !!

nu va man hemma ..
kom ut från plaent med kort jeanskjol..
kännde direkt att detta är inte helt ok ..
liiite kallt..  och efter någont timma
kom det även snö.. pust ..
lika bra att vänja sig :)

idag har jag träffa min söta kompis Karin!
ÄNTLIGEN !! har saknat henne massor så
det va kul att få prata av sig lite innan hon drog
vidare till Milano med hennes nya man .. lixliraren :)
nu det min tur att va avis på alla som åker :)
men det är jag så gärna! för jag gillar att va hemma
på Havsborg och i Varberg!!!

Imån blir det ev lite party med några vänner!!
och sen ser jag fram emot onsdag!!
Då ska jag träffa Frida!!!!!

skriver mer imån och lägger upp bilder ..
nu ska jag ut i regnet me min älskade
vovve Melvin!

Byee


Kommentarer
Postat av: Kariin

Sötis! Bloggar om mig :) I morgon dricker vi massa vin och tjötar ännu mer tycker jag! Puss puss

2009-11-19 @ 20:08:37
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0