sista kvallen i Au nang!

nu sitter vi pa ett skabbigt internetcafe pa au nang..
har precis fixat hotell pa phi phi for imorgon.. billigare
an sist.. men anda ok .. Elin och Lisa kommer ju nhu sa da
tanker vi att vi inte behover leva lyx ;)

Dagarna har pa Krabi resort har varit super!!
stalande sol varje dag och vi har inte hittat pa sa mycket mer
an solat a badat! men idag nar vi va pa morgonpromenad sa
gick vi till slutet pa stranen pa andra sidan .. a dar fanns ett gang
me sota sma apor!!  total lycka igen! vi har matat dem me maoor
av bananer och tagit maoor av bra bilder pa dem och mig nat vi
leker ihop.. eller de leker mer me mig da jag till och med lat dem klattra upp pa mig 
och sitta pa mitt huvud!!.. sa mysigt!!!  dan var 5e minut... "-ska vi ga nu Anna?"
hihih ni fattar ju ... hihi .. 
nu ska vi fortsatta att njuta av full moon partyt har pa on..
massa party idag .. men vi far nog ta det lite lugnt for vi ska checka ut imon kl 
08.00......... 

hores snart alla!!
pussss 


Kommentarer
Postat av: mE

Hej

Nu kommer snart Lisa upp till mig på jobbet för att säga hejdå och sedan åka och hämta upp Elin och sedan vidare till Landvetter med Rlaf och Melle!

Puss ha det nu så kul!

2009-11-03 @ 13:35:25
Postat av: mE

Nu är de på väg, planet mot Finland lyfte för 25 minuter sedan.... =) De har varit här och vi har pussats och kramats hejdå, de var fulla av förväntan!

p.s. jag skickade med en puss och kram till dig med och så Dan så klart ;)

2009-11-03 @ 18:24:25
Postat av: Frida

Mys pys ni verkar ha.. snart kommer ju systrarna larsson ner! :) puss

2009-11-03 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0