Byron Bay..

Igår va vi som sagt i Byron!
Andry blev helt plötsligt på dålit humör och ville åka hem
så jag och Tove bestämmde oss för att vara lite galna och stanna
och lösa hemgången på ett eller annat vis.. finns ju alltid
taxi.. så det va ju lugnt..
Kvällen blev helt galen ! längesedan jag dansat så mycket!!
och vet ni va vi dansade till ? jo ett gäng unga "hippies" som spelade
bongotrummor, marackas, didgeridooer etc .. men det va ett jäkla
drag och masor av folk som dansade barfota i parken :) 
Flummigt men kul!! (mammas ensamisovrummetdans ungefär, hihi)

Va även en sväng på Chicky Monkeys. men det va inget att ha .. 
målgrupp 17-20 ? jag va för gammal för den festen ..
hujeda mig!! sa jag just detta ??? 






 


Kommentarer
Postat av: Dan

..att du använder begreppet "hejuda mig" säger väl en del.. ;)

2009-10-17 @ 10:00:06
Postat av: D

*(hujeda) =)

2009-10-17 @ 10:01:37
Postat av: Kariin

Ni e knas!

2009-10-17 @ 19:00:00
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0