fiin dag

Idag har det varit en helt fantastiskt fin dag..
vaknade imorse av att jag va lite halv bakis
då vi va ute och firade vår ledighet igår..
men solen skev och helt vindstilla.
Starnden!! jag Tove och Andy åke till en av stränderna här
och de hade ju med sina surfbrädor och skulle surfa
hela dagen. Perfekt för mig .. egentid på starnden..
vilade, läste, kollade på de andra när de surfade och solade :)
härligt..  när vi 3,5h senare skulle hem kom ett gäng valar förbi..
En mammaval med hennes två bäbisar.. OJ va de hoppade
och skuttade.. det är verkligen en häftig känsla! man kan
till och med höra deras plask klart och tydligt.. såå fina..
Delfinerna va även framme och lekte me Tove och Andy när de
surfade.. Äntligt Tove .. (hon har väntat på detta ögonblick)

Efter det åkte vi och handlade lunch.. pastasallad med tonfisk
fick det bli..  jag har inte ätit pasta på 3 månader så det va GOTT!!

Vår rastlöshet fick oss sedan ut på en promenad längs med stranden..
Gott iskaffe drack vi med.. solen gick ner.. det va vackert som alltid!
kommer sakna våra "magic moments" vi haft här..
nu har vi kollat på Bucket list och jag har avslutat dagen med att ligga
1h på spikmattan .. riktigt skönt.. ligger även på magen på den..
Testa det! man känner riktigt hur magen slappnar av !! mmm..

Nu ska jag planera Thailandresan me min baby ..

byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0