Ledig!!!!!

Tentan är gjord .. det gick kanon! känndes jätte bra
trotts att det var svårt som attan ! men nu har jag gjort
allt jag kunnat och kan inte längre påverka resultatet !
känns härligt!! nu har jag 3 månader ledighet framför mig!!!!
eller.. så gott ska jag inte ha det men 5 veckor iaf.. 2 v här
i Australien och 3 veckor i Thailand! sen får man väl hem
å knega ihop lite penagr ingen .. sånt växer inte
på träd det har jag verkligen fått smaka av här nere :)
men jag jag har klarat mig fint!! de tycker både jag och D ;)

nu haf jag varit och käkat på sushitrain.. mmm!!
tagit et par glad rött...  mm!!
nu e det sängen.. MMMMM!!!!

imorgon börjar min ledighet!
å jag ska till stranden!! wiiii


Kommentarer
Postat av: LisaL

La lala laala la! jag är så stolt över dig sis! nujt nu av den sista tiden i au. som jag sagt tusen gånger innan är jag sååå avundsjuk på dig! love

2009-10-06 @ 17:35:29
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt

Stort GRATTIS till dig, du är väl värd lite semester =) Längtar att få prata med dig, är så nyfiken på hur det var på tentan...det låter som en härlig känsla, den när man känner att det gick kanon.

2009-10-06 @ 20:09:28
Postat av: Kariin

Så kul att du ringde idag!

Jag blev superglad!

Fin bild på dig, har du blivit minimal eller vad händer?

Puss puss puss puss puss

2009-10-06 @ 22:37:51
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis hjärtat! Kul att höra din röst!!! Saknar digha nu en underbar resa till thailand! puss baby

2009-10-19 @ 10:29:07
Postat av: Anonym

Grattis hjärtat! Kul att höra din röst!!! Saknar digha nu en underbar resa till thailand! puss baby

2009-10-19 @ 10:29:27
Postat av: Frida

det va från mig det förra :)

2009-10-19 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0