uppdatering

nu va det ett tag sedan jag skrev.
Ber om ursäkt för detta !
e ju som sagt ledig nu och det känns som att mina
måsten har försvunnit helt. Det enda jag MÅSTE
göra nu är att planera Thailandresan ihop med D .. 
men det är ju faktiskt inte så jobbigt utan detta är ju himlans kul! 
om det är någon som har tips på bra ställen man kan sticka till
så e det bara att gee mig!! 

Va ju på en stort och galet partaj häromdagen .. 
här kommer lite bilder från denna kväll ..

på kalaset fanns ju självklart en hund som Anna polade med..
hunden som heter Thiago ger mig en rejäl kyss... smack!!
Den va jag inte berädd på .... :)


hela gänget :)



 

himla kul kväll .. :)


Kommentarer
Postat av: Melvin

Men Anna då, jag blir avis.............

Längtar efter dig

2009-10-11 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0