fartkameror

I Austarlien sitter det fartkameror precis överallt ..
Detta är något som jag noterat och då jag inte fixat internationellt
körkort ännu så kör jag MYCKET försiktigt! :)

Tove däremot.. har nog inte riktigt hajjat detta med kamerorna..
Hela 2 (!!) böter har hon hunnit med fram tills nu och då hon inte
hade någon annan adress än sin hemadress (till föräldrarna på Öland)
då hon köpte och registrearade bilen har ju böterna kommit hem till mor och far.
Dom börjar undra lite smått vad det är som händer här nere.. Tove har ju
Aldrig kört fort innan :D
För att tillägga en liten detalj har hon även blivit stoppad av polisen 1 gång!! :)

På Fraser hittade vi bästa presenten min vår kära vän Tove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0