Hemlängtan..

idag känner jag det i magen .. Hem .. Jag längtar Hem!
Det har fungerat bra att skicka mail, facbooka, skypa, ringa
messa.... men nu e det liiite tröttsamt.. jag vill kunna TA, KÄNNA,
LUKTA, KRAMA och PUSSA på min Kära, min familj, släkt och vänner !!
Tro nu inte att jag gått och blivit tokig men den kontakten är viktig för mig..
På fraser Island började Marte helt oväntat pilla i mitt hår..
Hon bara ÄLSKAR att pilla i håret på andra sa hon och jag tackar ju INTe nej :)
det va nog bland det gooooaste jag kännt på länge!! Gåshud som hette duga!!! :)

Glöm inte bort att Pussa, krama, känna, snosa och lukta på era darlings där hemma!!





















-"Åhh neej, Skuut mig inteee!!"
(vet ni vem som säger det?, vilken film?)



ha.. va kul jag har va ..  plugga Anna plugga !!!


Kommentarer
Postat av: jocke

Det är väl inte från någon film? det är väl från Nile City ?

2009-09-27 @ 20:44:24
Postat av: dan

snart älskling !!

2009-09-27 @ 22:15:07
Postat av: Anna

jaja Jocke ! :) fel av mig!

men du gissade rätt iaf !! weeeii

2009-09-28 @ 01:30:26
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt!

Nu är jag hemma från Budapest, härligt sommarväder och en vacker stad. Du får se bilder när du kommer hem. Längtar också......men snart träffar du ju Dan och sedan Elin och Lisa sedan kommer du hem till Melle och oss =)

Håller tummarna för dig i morgon när det är tenta!

PUUSSSSSS

2009-09-28 @ 16:08:36
Postat av: Frida

Gumman jag saknar att pilla i ditt hår!!! Lycka till med det sista nu!!!!! pusssssar

2009-09-29 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0