plugg och avslappning

hej hej !
kom just hem från Lismore .. har fått tillbaka ena delen av provet,
navigeringsprovet.. och där hade man ju fått PASS!! weeii så skönt !
har även fått tillbaka assignmenten där jag även där fick PASS!! så det känns
kanon !! väntar bara på resultatet från teoriprovet.. har en aning om att jag inte
klarat detta lika bra.. men men hoppas hoppas det är ok iaf ;)

Här om dagen va jag och Tove hemma hos Andy och pluggade..
jag har aldrig varit hemma hos honom innan .. OJ va impad jag va !
Nästan finare än hemma hos oss på reflection.. men bara nästan! ;)
Här kommer bilder...






Gillar verkligen dessa stolarna!!
Hade varit såå fina på Asia Spa !!








Life is Good!


Kommentarer
Postat av: mE

Hej mitt hjärta och GRATTIS!!!!!

Jag vet att du kan!!!

Vilka bilder ... du den med krukan och trappan var ju helt underbar, så vill jag göra hemma ... Vilket boende, helt fantastiskt!

Kolla upp var man kan köpa stolarna så kan du ju tipsa på jobbet när du kommer hem.

PUSS

2009-09-04 @ 11:47:17
Postat av: Karin :)

Åhhh så himla gott! Lyx! Njuuuut!

2009-09-04 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0