Sista dagen i Lismore!

ja.. det ar faktiskt det :)
kanns jatte konstigt! tiden har gatt sa fort!
Nu sitter jag i bibblan pa Universitetet och vantar pa att
den sista tutorialen ska borja..
efter det ska jag kora hem igen!
Vi har aven fatt filmerna fram de tva trippern nu!
verkligen jatte kul att se ! bara bra minnen!

Efter detta ska jag skriva klart min assignment
och sedan plugga till examen pa tisdag i nasta vecka!!!
jag ar lite nervos over detta provet for det kommer bli
skitsvart! men jag ska banne mig klara det!

Efter examen nasta vecka ar min studietid i Australien slut.
kan ni fatta.. slut!? vart tog manaderna vagen?

borjar sa smatt planera lite infor Thailand resan med ..
ska bli saaa skont med semester! weiii


Kommentarer
Postat av: Kariiin!

Du kommer att klara det skitbra! du är grym ju! Puss

2009-09-30 @ 22:37:02
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0