Hoppning blev utbytt mot Trav

tyvärr blev det inget med Baryard då
hon och Sara var tvugna att åka på tävling tidigare
än planerat ..
.
Istället åkte jag och min boy till Åby för att
titta på Olympiatravet.
Detta var verkligen något som jag tyckte var Skitroligt!
Hästar + spel+ umgås+ event! lovely.
Jag fick även lite tid med mig själv då jag stod och inspekterade när
hästarna värmde upp på banan då jag även förde lite enkla anteckningar
kring hästar jag "gillade" och kände för.
Detta var tydligen något jag var rätt duktig på..
Många av hästarna jag "notat" slutade antingen som vinnare eller
bland topp 3.. kändes skitkul.
Råkande även hamna jämte "Prince Taggs" ägare ute vid banan.
Han började ställa 100 frågor om hur det gick och vem jag tippat på
osv och när han fick syn på mina små notiser jag fört om
"taggen" blev han mkt glad.
Ännu gladare blev han då hans häst gick och vann
loppet trotts vi trodde det var
kört då han hamna som 3e inner..
Grattis!!
.
Här kommer lite bilder
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vi tackar Micke och hans crew för trevligt sällskap
och ser verkligen fram emot nästa gång!
(trotts förkyldningskänslor i kroppen då
det blåste som BARA den ute)

Kommentarer
Postat av: mE

Snygg kappa!!! ;)

2010-04-17 @ 22:31:00
Postat av: anna

Tack! ;)

2010-04-18 @ 12:09:41
Postat av: Kariin

het Dan är i gult ;)

2010-04-19 @ 09:07:22
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Dan

.. stilig kille får jag säga..

2010-04-19 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0