helgen

sorry för att det varit lite dålig uppdatering
på mig nu i helgen..
I fredags var vi nere på förfest på campus
då det var tema After ski!!
Detta är ju som ni alla (kanske inte) vet
min specialité :)
Festen var den roligaste jag varit på på länge
och den fortsatte senare på oscars!
Tack alla inblandade för en suuper trevlig kväll!!
Bilder kommer imorgon..
annars har det inte hänt så mycket mer
än att jag jobbat på spa och hängt hos
mor och far .. Har inte känns mig speciellt
kry och någon form av sjukdom sitter nog i
min kropp.. vad det är vet jag inte
men jag försöker att inte tänka på det
så jag inte hinner att vara sjuk!!!
Nu ska jag hoppa ner i vår carpe diemsäng
för ytterligare en good natts sömn :)
.
.
.
.
.
.
.
.
Melle har tagit ut några semesterdagar
hos oss på Havsborg Resort och Spa..
Då får man leka i snön så mycket man vill :)
.
.
Vykort kommer .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0