Lördagsmys!

Idag startade jag dagen med en långis
på strandpromenaden tillsammans med min kära Karin.
Va jätte längesedan vi sågs så det är skönt att få
prata ut om allt. Utan karlar och störande moment :)
Vi gick sedan raka vägen till EspressoHouse för en
frulle. Blev Skones, juice och Kaffe, mums!
Därefter gick vi hem och hämtade bilden och körde till
Second hand ute på industriområdet.
Där hittade jag en fin Rörstrandsockerskål
och en fin kruka som jag ska plantera i i sommar..
Nu sitter jag hemma och laddar inför den sista målningen
på min byrå. Har inte berättat om den .. men jag håller
på med ett mindre projekt. Projekt byrå helt enkelt.
Slipa, måla, slipa, måla, fixa och dona.
Snart klar och då ska ni få se resultatet.
Sedan är det nästan kväll..
vad ska ni göra ikväll ?
skriv gärna en lite not :)
kraam

Kommentarer
Postat av: Kariin

Tack för en mysig morgon gumman!

Puss

2010-01-16 @ 14:49:24
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

För min del blir det soppa och tv............=(

2010-01-16 @ 15:08:19
Postat av: Anna

mamma då! men tänk så fin och fräsch du kommer känna sig om några veckor!! peppa peppa!! pusss

2010-01-16 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0