stressmage..

har jobbat 2a pass idag ..
oj oj oj vilken dag!
känner riktigt att det suger i magen..
det började bra och jag fick hjälp av
Alicia som hade xpasset .. tack guud.
men efter att hon gick .. fyyyyy
telefonen ringde, gästerna hade 1000
frågor, gästerna kom och ville checka in etc etc..
kö på linjen hela dagen .. sjukt.
Jag som bara jobbar extra e ju inte så haj på att
lägga in spapaket osv men här fanns inget att be för..
bokningarna gällde morgondagen..
In med paketen i datorn bara, lilla asia, bara vara, presentkort osv ..
fick ju bära eller brista.. men lugn bokningen ..
inga fel gjorda.. hoppas jag ;)
.
.
nu sitter jag i soffan .. utslagen ..
kollar på Ane Bruns kontert på tv.. underbart.
.
.
.
God natt

Kommentarer
Postat av: mE

Jag älskar dig Anna...

2010-01-05 @ 12:42:16
Postat av: nattis-Emelie

inga större katastrofer har uppdagats, så jag tror du gjorde bra :D kraaam! så skoj o se dig!

2010-01-05 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0