Melvin= Champion ?

På söndag händer det grejjer.
Jag och Melvin har beslutat oss
för att vi ska vara med i en Utställning!
.
Detta sker i sparbankshallen på söndag..
Jag är skit nervös.
Har alrig varit med om något sånt här så jag vet varken
hur man gör, hur det är upplagt, hur Melvin ska vara
stylad.. vet ingenting.. men vi har handlat
nytt utställningskoppel, pälsglans och massa godis.
Vi får väl se..
Må bäste hund vinna!
.
Såhär laddar Melvin upp..
.
.
.
imån ska han till klippet.. kan behövas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh eran melwin är så go! ;)

testa kycklingen det är skitlätt..inga konstigheter :)

musslor ja..världens bästa...har ett gottit recept som jag kan skriva om ;) oxå sketaenkelt.. Snart kommer jag.blir påsken hemma för mig! WIIEE ses då!kram

2010-03-24 @ 16:57:41
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: mE

Han är en vinnare, det syns på långt håll =D Var lugn jag följer med så fixar vi det tillsammans Anna!!!

2010-03-24 @ 19:07:48
Postat av: tina

Då ses vi på söndag, jag och lille Lotus ska oxå dit, om inte han fäller av all päls i badkaret på lördag :(

Lycka till & kram

2010-03-25 @ 07:35:38
URL: http://www.brantas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0