lägenhetsvisning

Idag har jag haft städpanik och fick för mig att STÄDA!!
Nu efteråt känns det helt underbart!
Efter det var vi iväg och spanade in en lägenhet som är till salu.
Kanske ingenting för oss men månadshyran är ju löjligt billig så man
bli ju helt klart intresserad.. Den går ju verkligen inte att jämföra med
lägenheten vi skall flytta in i inom kort men den var helt ok.
Tåls att tänka på!
.
Här kommer en liten bild på halsbandet jag köpte förra veckan!
I like !!
.
Melle tycker också om halsbandet! men han gillar nog sitt eget lite mer :)
.
Nu skall jag iväg och rida lektion, på Lantino såklart :)
Ha dee

Kommentarer
Postat av: elin

älsklings melle <3

2010-10-21 @ 09:01:51
Postat av: mE

Melle, mattes hjärta....

2010-10-22 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0