Lägenheten på Havsborg!

Hopp.. då har jag samlat på mig lite bilder på lägenheten..
Inte klart ännu men jag börjar få till det ungefär så som
jag vill ha det! :)
Köket.
.
.
.
Inflytt
.
.
.
.
.
Dan har hjälpt till att flyttpacka under tiden
jag jobbat .. otroligt välpackat för att bara transporteras
en trappa ner... tog låång tid för oss att packa upp!! haha
.
.
.
.
Matsal
.
Fönster i matsal
.
.
Master bedroom
.
Fönster och utsikt från tvrummet
.
.
.
.
Jag är väl inte sådär jätte bra på att ta
bra bilder i hemmet.. men det är lite skit samma ..
Snart blir det väl inflyttningsferre som jag lovat många!
Vi hör av oss! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint, man får inspiration :)

2011-01-26 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0