Ny kamera.. en ny syn på livet

D var nere på Björns foto här om dagen och
inhandlade en Nikon D90 systemkamera.
Äntligen säger jag !! Jag fullkomligt älskar kameran.
Sover med den på natten nästan. För er som inte vet
gick jag Media med inriktning foto på gymnasiet och jag
läste även digital photography i australien där vi fotade allt själva
som vi skulle arbeta med. Jag älskar att fota helt enkelt.
.
Här kommer lite uppvärmningsbilder och smakprov..
Bild tagen från strandpromenaden.
.
Getterön, 5e vik.
.
.
.
.
Kärleksparken.
.
Indoor picture hemifrån :)
Funderar på att satsa mer på bilder på min
blogg... Jag och D smider lite planer på hur
vi skall lägga upp det  men vi får väl se hur det blir.
Kul är det iallafall!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0