HELG!!

äntligen e det HELG!
har varit i Lismore idag och fått tillbaka våra test
i fotokursen .. hade ett poäng för lite för godkännt.. typiskt..
Vanessa och Tove va inte bättre och inte 60% av klassen heller .. 
hihi .. katastrof .. men vi fick göra om dem iaf ..
(ett annat test då) å då fick jag alla rätt .. så jag e GRÖN! :) 

Har även lämat in min första rapport idag .. 
OJ va jag slitit me den .. det är riktigt tufft att skiva 
akademisk eneglska .. men jag lyckade nog rätt bra till slut .. 
får vi hoppas :)
jag har gjort så gott jag kunnat iaf .. och det är allt jag kan göra ..  :)

På lektionen idag visade vår lärare Ramond en fin fotovideo..
en fantasiskt fin video som verkligen tilltalar mig !
hoppas ni alla tar till er och fårstår vad den säger .. 

ENJOY!


Blödig som jag är va detta tufft att se ..
saknar mina nära och kära OTROLIGT mycket när jag ser den ..
men men...


Nu ska jag avnjuta en pluggfri helg ... 
Det är jag värd !!! 

 

Kommentarer
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt

GRATTIS, du är grön!!!!!!!!!! Visst är du värd en pluggfri helg =)

Filmen var stark, du känner ju mig så du vet säkert hur jag reagerade =D

PUSS

2009-08-22 @ 13:33:28
Postat av: Kariin

Jag saknar dig så jag svimmar snart! Här finns inget att göra när du inte är hemma!

Lördag kväll och jag är hemma - känner du igen mig? Nej tänkte la de!

Puss puss!

2009-08-22 @ 18:15:03
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0