Makeup kväll

I fredags var vi inbjudna på en makeup kväll med ID mineralsmink.
Vi skulle testa ett flertal olika produkter som
skulle vara bra för huden. Både före och efter
50 års ålder.. Vars ålder de resterande kvinnorna snittade på..
Ja.. det blev ju Campagne, vin och massa annat gottit :)
Här kommer kvällen i bilder ..







e ju tvungen att illustrera hur FIN OCH LEN min hy blev :)
bjuder på detta :)

ja.. sedan fick man ju hjälp med sminkningen av en halvdassig
"makeup artist".. ja mer än så va det inte ..
hon tyckte att hon fått till mina ögon sååå bra på
grund av den gröna färgen(som är samma som mina ögon)
"-sååå bra det blev !! tycker du inte det !?" sa hon
för att alla skulle berömma hennes verk ..  men men..
produkterna och Id sminket va kanon.. så pudret (som va något bättre
i färgen ände "Bare minerals" pudret jag har hemma)
fick komma med hem till Reflection tower.. för att sedan få flytta
in på Havsborg!


Annars har helgen varit lugn..
har tenta på tisdag så det var varit mycket plugg till den..
Ceeyaahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0