Melvin

Nu när man ligger här i sängen och är sjuk känner man sig verkligen 
ensammast i världen..  Tjejerna är Lismore idag på fotokurs
men jag va för dålig för att hänga med dit .. hög feber och
jätte svullen i halsen .. men jag kan lova att det va inte långt ifrån att
jag reste mig upp för att förja med .. Tove fick övertala mig ..

När man ligger här så längtar man lite hem ..  längtar efter
Dan, familjen, min kära vänner och idag saknar jag min vovve väldigt
mycket.. Melvin.
Melvin är också sjuk nu.. han har haft kli i pälsen och fick åka till
docktorn för att få medicin..

Jag å Melle tycker om varandra!
 








Silvernos Svarte Atlas
Alias: Melvin

Kommentarer
Postat av: Dan

snacka om att "känna sig som hemma" på våran soffa =)

2009-08-07 @ 10:17:03
Postat av: Melvin

Vov Anna

Jag ligger också och vilar mycket idag, är lite trött av medicinen. Jag tycker om dig med, JÄTTEMYCKET DET VET DU!! På lördag skall jag nog sova hos Dan =)

Blöt puss från mig till dig

p.s. fina bilder

2009-08-07 @ 12:16:49
Postat av: Anna

Melvin älskar Havsborg! han lär ju sno min sida av sängen imorgon natt.. han gillar carpediemsängen :)

2009-08-07 @ 15:55:31
Postat av: frida

melle melle han saknar dig så Anna! Han e väälrdens finaste!!!

2009-08-13 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0