Student..

Idag känns det rätt tråkigt att va student .. mina dagar ser lika dana ut
känns det som .. även fast man har bytat miljö så är det ju samma visa.
Det är ju inte direkt så att bara för att man e här så kan man göra massa 
roliga saker.. utan här måste jag ju fokuser ÄNNU mer än hemma .. 

Just nu sitter jag i loungen på hotellet.. har hittat min studieplats här..
det är tyst, lungt och skönt.. och man kommer hemmifrån ett tag (trotts att det
bara är att ta hissen 4 våningar ner)
 
loungen by night..

Min uppgift i International HRM ser ut såhär :

Critically compare the differences in IHRM across two countries such as
China and USA or India.Additionally, examine the implications of the methods
used in terms of effectiveness. Here you are being asked to make comparisons
using information gained by reading refereed

journal articles about differences and similarities in key HR activities
such as Selection and Recruitment, Training and Development
and Compensation.

jag är nästan klar .. tänkte bara visa lite vad jag sysslar 
med på dagarna .. och om ni inte har något för er kan ni
ju själva suga på karamellen ett tag ..


Kommentarer
Postat av: Kariin

Haha! ja dom är verkligen skitlika, galet! Hur mår du mitt hjärta? Saknar dig här hemma! Nu börjar snart skolan här och då kommer alla tråkiga höstkvällar vara tomma utan dig! Puss

2009-08-13 @ 09:00:26
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt

Kanske jag är tjatig men det enda jag kan säga är, KÄMPA PÅ, förstår att det inte är lätt. Snart är du hemma igen, tiden går så fort och då har du en massa kunskap och erfarenhet med dig i ryggsäcken ;)

pussar i mängd....

2009-08-13 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0