Byron Baby..

hello.. har varit lite dålig på bloggfronten det senaste..
sorry för detta..
Vi har varit i byron bay i helgen .. Det har nämligen
arrangerats en stoor musikfestival där och det sades
att det skulle bli massor av kul folk och massa party..
tyvärr så va vi ute här i coolangatta på fredagen så man
va ju lagom sliten på lördagen.. men det gjorde inte så mycket.
Vi hade ändå inga biljetter till festivalen då dom såldes slut
på ca 30 minuter.. typiskt.. men men ..
Det va jätte mysigt att bara strosa omkring på byrons gator och
kolla på folket som flummade omkring ..
Blev även lite shopping och strandhäng.. kanon fin dag !
Jag gillar verkligen Byron bay.. blir lätt mer av det den kommande tiden!




denna bild och man påminner mig
om en otroligt rolig reklam hemma .. 
En man sitter och spelar.. så går en person förbi
och har oosann huvudvärk och är jätte
stressad.. människan går iaf fram
och stampar (knäcker) didgeridoon i all frustration..
haha .. den e riktigt kul.. och jag tänkte att
"undra va han hade gjort.. om JAG gått fram och
stampat sönder hans didgeridoo här och nu..
ja ni vet ju .. man tänker knasigt ibland ..  :D

nu ska jag handla mat ..  hajdoo
ps (batterierna på kameran dog..
därav få bilder )

Kommentarer
Postat av: Lisa sis

ååhh va underbart att strosa runt på gatorna i byron! gick ni upp till fyren? rekomenderas verkligen! där kan man se delfiner:) love you!

2009-07-27 @ 13:50:08
Postat av: mE

Hej hjärtat mitt

Nu är vi hemma igen och jag har läst igenom din blogg. Helt fantastiskt att se allt du gör!!

Du den reklamen älskar jag med, man får tänka men inte göra.... :D

Hör gärna av dig på mailen, nu är ju vi tillbaka i verkligheten med tillgång till dator och allt...

PUUUSSS

2009-07-27 @ 21:03:28
Postat av: D

Ser riktigt skönt ut älskling!!

2009-07-29 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0