Lismore

Idag har jag varit på lektion i Lismore.. Outdoor Education.
Vi har fått lära oss att navigera med hjälp av karta och kompass..
Det är banne mig inte lätt !! plus hur man pratar i Walkitalies me varandra
så att det inte blir några missförstånd..
På måndag bär det av.. vi ska ut på vår första Fieldtripp!
3 nätter ska vi sova i tält och på dagarna ska vi ställas inför en massa prövningar ..
Vi ska bla få klättra, paddla forsränning, hoppa bugnyjump osv osv ..
ska bli otroligt kul!!  och spännande !!

Sitter just nu på Mc Donalds och snyltar internet hihi !!

Ba ra pa pa pa Im Lovin it!!




By the way.. Imorgon flyger D hem till Sverige igen
efter en lyckad Las Vegas visit!
Skönt för honom att komma hem till Havsborg igen !!
Saknar min man!!
Puss på dig !!

Kommentarer
Postat av: Dan

.. hade helst av allt välkomnats av en stor kram från dig när jag öppnar dörren hemma.. =) saknar dig me älskling!! puss puss!!

2009-07-14 @ 13:35:27
Postat av: beckis

Hmmm, verkligen inte alls avis på din kurs...Ska bli döskoj med jöken till hösten...

2009-07-14 @ 17:10:51
Postat av: Kariin

Shit, värsta med forsränning å grejer.. De kommer nog bli grymt! Se bara till att hålla huvudet över vattenytan ;) Puss puss

2009-07-14 @ 17:42:14
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

Hej darling

Du det där med karta och kompass känner jag igen, det var inte min starka sida när jag gick i skolan. Irrade runt i skogen och försökte hänga på någon som kunde så att jag säkert skulle ta mig tillbaka innan nattens mörker föll, ve och fasa. Den genen har vi nog ifrån den Nilssonska släktsidan, lokalsinne = noll eller i alla fall litet hahaha

2009-07-15 @ 17:02:34
Postat av: Anna

Åå fan vad skoj =) Roligt att läsa om hur härligt du har det där borta =)

2009-07-15 @ 17:46:12
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0