Torsdag = läsdag

Idag har jag pluggat .. inga lektioner idag utan bara läst ..
Boken jag läser idag heter International Human resouce management-
Managing people in a multinational context.. den beskriver 
mänskliga beteenden i organisationer utifrån olika
internationella perpektiv. Den jämför och analyserar även olika
HRM system i olika länder.
För den som är intresserad ( jag ) är denna mycket intressant och det
kommer bli bra läsning framöver och som jag ser det kommer jag ha stor
nytta av denna kursen i framtiden då vi nu lever i ett mångkulturellt
samhälle! Mycket mycket läsning.. vilket kräver mycket mycket fokus av
mig men det ska nog gå bra !! Jobba, jobba, jooobbbaa :)

I de små pauserna jag hade lyssnade jag på Michael Jackson..
Tänker en del på honom här faktiskt.. :)
Det är många "skojprogram" som gör narr av Michaels bortgång här..
Vet inte om Australienare gör narr av alla som går bort men i vilket fall..
Detta är INTE ok!


Kolla va fin och glad han är här  !!
(Denna bild är stulen från Annas blogg som ni kan kika på här,  tack Anna! hihi)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, nämen, varsågod =)

2009-07-23 @ 12:20:55
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0