Trevlig tränings och bubbelkväll..

hopp.. tänkte uppdatera lite vad som hänt de senaste dagarna ..
plus lägga upp lite mer bilder..
(jag har noterat att det finns ett visst missnöje
när det gäller min hanteringa av att lägga upp bilder..
ber så hemstk mycket om ursäktför detta och lovar att jag ska bättra mig )

I torsdags kväll gick jag ner till gymmet en sväng som vanligt..
tränar en hel del här nere.. känns rätt bra för man
får rätt mycket inputt hela tiden. I skolan, läsningen, kompisarna här, miljön etc etc
därför är det mycket skönt att rensa hjärnan en gång om dagen  :)
Såhär ser det ut på vårt gym..


Löpbadet är favoriten på detta lilla gym och om man så önskar
så finns ångbastu och vanliga bastuer för vårt förfogande :)


Efter det så tog jag och Tove oss tid för lite bubbel i spapoolen.. sköönt !




ha de på bade din gamle chokolade! ;)

Kommentarer
Postat av: Seger

og va den ikke go, kan du kaste den i do!

2009-07-23 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0