Thailand!!

Hej allihopa!!
antligen har jag hittat en dator!!
resan har gatt jatte bra och jag har antligen traffat
min alskling igen! det pirrade riktigt mycket i magen pa
flygplatsen kan jag ju erkanna.. men jag tror att det va
snappet varre for Dan ! haha
i skrivande stund ar vi pa phi phi island!
Heelt underbart har!!
Dan hade hort att phi phi va som en soptipp och vi skulle
INTE dit .. men jag fick honomn att andra sig!! tuuur!
Har ar saa vackert och hotellet at kanon! havsutsikt och
20 m till havet.. underbart!
idag har det varit lite molnigt men annars har vadret varit bra!
regnat tva ggr men det gar over snabbt och solen tittat fram direkt
efter! lovely! :)
vi har tagit massor av bilder men har tyvarr inte mojlighet att
lagga upp nagra annu.. men ska jobba vidare pa detta!
nu ska vi fortsatta att kolla affarer och strosa runt pa sma gatorna
har .. vi va ute en svang igar sa vi e lite trotta idag .. :)

men men .. vi lever och mar battre an nagonsin!!
pusspuss pa er dar hemma!


// Anna & Dan


Kommentarer
Postat av: Kariin

Å jag e sååå avis!

Jag vill med shoppa massa billigt och bo på hotell! Lyxisar!

Saknar er!

Puss

2009-10-24 @ 18:51:19
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

GRATTIS Anna, hörde att du klarat alla tentorna! Sen ser vi fram emot lite bilder från Thailand =)

2009-10-25 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0