Färdig fotograf :)

Ja då va man färdig med Digital Photography kursen!!
Eller .. jag ska lämna in mitt specialarbete med. . men jag
har iaf inga mer lektioner !! weeiiiii
Här kommer lite exempel på vad vi har jobbar med under denna tiden..


Bilden till vänster e den jag har tagit. Uppgiften var att härma den högra bilden






















etc etc etc :)
Har en del mer .. men har inte fått me mig det hem ännu.. 
har varit en riktigt lärorik kurs!! 
och jag hoppas jag får användning av photoshop och foto i framtiden!



Imorgon bitti sticker vi till Fraser Island!!
ska bli såå skönt med semester !!




Kommentarer
Postat av: mirre

hej anna!

Måste kolla av med dig nu..Jag ska nämligen ta mitt pick o pack o åka iväg. 6 månader till malta för jobb. Fick jobb på en lyxbåt och kände att jag inte kunde tacka nej..men de gör lite ont att åka från katter,kille,vänner men va tusan.det går fort vaa? kan tänka mig att de är br att blogga.. =)

jag åker i okt och kommer hem i maj.men de ska nog gå bra.. du är ju i slutet av din tripp så därför ville jag ha lite expertis råd ;) ha det gott kramis mirre

2009-09-20 @ 18:48:54
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad duktig du är gumman =)

2009-09-22 @ 21:44:54
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Hej Mirre !! det låter ju kanon kul!! hur fick du det jobbet ?

klart att det kommer att gå bra ! Jag och dan har klarat detta utmärkt.. men mycket på grund av skype ! tack gud för skype :) så man kan se varandra! Det kommer säkert kännas tungt den första tiden.. men man kommer in i det! allt blir ju vardag till sist.. tror faktiskt att det är jobbigast för mannen där hemma .. man själv så uppe i allt nytt som händer medans han där hemma helt plötsligt ska vänja sig med att man inte kommer hem varje dag.. och det är ju svårt att höra av sig heela tiden :) men men .. det kommer gå kanon! då ska jag följa din blogg när du e borta! wii :) kraam

2009-09-25 @ 00:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0