GRATTIS LISA 20 ÅR!!

Idag fyller min lillasysteryster Lisa 20 år! (!!)
Stort grattis till henne!!!!
önskar att jag kunde va hemma och fira tillsammans
med alla andra .. fick nöja mig med att gratta och hejja på henne 
och alla via skype!
D fick komma på kalaset själv och ge vår present !
tror hon kommer bli MYCKET glad över denna..
(kan tyvärr inte avslöja vad det är ännu för jag vet inte
om hon öppnat den ännu) (inte för att jag tror hon kommer
in här och kolla just nu när hon har kalas .. men man vet aldrig) ;)

Any way!

Denna dagen är DIN DAG min älskade Syster!!








Kommentarer
Postat av: lillasyster

tack mina älskade syster!!! du är bäst!!(för er alla nyfika fick jag ett jätte fint peace armband i present. tack anna, dan, elin och jakob!) saknar dig...

2009-09-07 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0