Herreguud va Kul!!

Jag och min sambo ska nu byta lägenhet!!!
Känns både roligt och tråkigt!
Vi flyttar dock inte så långt.. snarare
1 våning ner :)
Vi kan ju bara inte lämna Havsborgen! :)
Man får helt enkelt inse att vi vuxit ur den och
behöver större och framförallt mer förvaring!!
.
Lägenheten skall total renoveras innan vi flyttar in
och här kan ni se bilder på hur den stackarn ser ut nu!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Harrebarre va mycket det är som skall göras ..
jag var precis nere en sväng och stämde av ..
och nu är där KAOS!
ska ta bilder på detta och lägga ut inom kort :)
.
Detta kommer bli SUPER bra !
Inte alla lägenheter som har salong, vardagsrum med
öppen spis och bibliotek!
Framöver kommer ni kunna följa lägenhetens utveckling
här på bloggen!
Tips på länkar med bra möbelshopping är jag
jätte tacksam över!!
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: elin

grattis!! så det blev den ändå! tror absolut att ni har gjort rätt val. tänk va fint det kommer bli! :) pussss

2010-08-09 @ 17:33:49
Postat av: mE

Grattis, vi följer med spänning........... puss

2010-08-09 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0