Måndag

Idag gick jag upp relativt tidigt
för att jag hade en del jag var tvungen att fixa
innan jag stack ner till hotellet.
Idag skulle jag stämma av lite med Fredrik på ekonomi
då jag ska hjälpa honom med lite grejjer..
Skulle tydligen låna Camillas plats på kontoret
ihop med Emelie. Hoppas detta är ok Camilla ?? ;)
Efter detta lilla möte stack jag ner till skolan för att möta
upp med klassen då vi hade projektseminarium.
Ingen större grej..
Efter skolan bar det av hem till Louises pojkvän
Daniels lya då vi skulle sitta där och plugga hela eftermiddagen.
Vi fick massa gjort men det blev
även en massa prat och skratt..
Nu har jag städat och mannen min har
(beleve it or not) gjort köttfärspaj!
super gott! :)
nu e jag trött .. ska lägga mig och läsa
marknadsundersökningsboken en stund tror jag ..
By the way.. kolla in bilderna från igår..
Då åkte jag, D, Lisa, Elin och Jakob till vår sjöbod i Galtabäck
för att grilla, dricka kaffe och äta neg.... chockladbullar :)
Suuper mysigt!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sedan har jag en bild jag tog från sovrummet..
det var ju en sådan fin kväll ikväll..
.
.
.
.
god natt

Kommentarer
Postat av: mE

Härliga bilder, härlig utflykt och härligt med grillad korrrrrrrrrrvvvvvv!!!

p.s. nu är det 12 dagar med soppa!!! ;)

2010-01-25 @ 22:12:59
Postat av: Kariin

Har lisa färgat håret brunt? Eller ser jag bara fel? Fina kort!

Puss

2010-01-26 @ 08:40:38
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

Yes Lisa är brunett =)

2010-01-26 @ 11:33:25
Postat av: Anna

ja det var jättemysigt!



Ja lisa har lämnat blondinlivet för ett tag! :)

så fin så!

2010-01-26 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0