Pappas födelsedag!!

idag vaknade jag med ett ryck..
har jag försovit mig ? vart ska jag idag ?
vad är klockan.. a ni vet säkert vilken känsla..
aldrig roligt.. lektionen började 09.15. och
jag som trodde den började 09.30.
Typiskt.. fick skynda mig som bara den
i vanlig ordning.. suck ..
ingen kul morgon..
men när jag träffade tjejerna i klassen blev det bättre!
dom piggar alltid upp!
Efter föreläsningen cyklade jag som ett skott hem
för att svira om till jobbkläderna.
Idag jobbade jag på Asia spa och det är alltid lika
mysigt.. speciellt på kvällar som denna då det inte
är så mycket folk. Då blir man lugn i kropp
och själ. Det är bra.
Efter jobbet åkte jag hem till min kära pappa
som fyller år idag!
Hipp Hipp Hurraaa för min fina pappa!!
Det blev smörgåstårta och prat med honom och släkten.
Jag är HELT slut nu.
Kom nu hem till en lägenhet som ser halvt kaotisk ut..
men men ,.. det får jag ta tag i imorgon.
ha det bra
.
.
.

Kommentarer
Postat av: mE

Ja igår var det "pappatime" hela dagen... and he loves it!

2010-01-23 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0