Peace & Love 2010

Vi har varit på festival en vecka..
Jag är heelt slut!
Kan va så att jag har blivit lite för gammal
för festival .. men det är bara något jag tror.
Band som jag sett är Hoff Meistro, The Ark, Helt off,
John Fogherty, Johnozzi, The Hives, Robyn och sist men
INTE minst Jay Z.
Jay Z, Hoff Meistro och Robyn va helt klart bäst!!
.
.
.
.
.
.
.
.
Ola norpar chips i smyg jaaaaa.
.
.
Glenn med kiss i trosan!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Joel i vimmlet
.
Här bjuder vi Gröna gubbar på dricka
.
.
.
Ola solar rygg
.
.
Jay Z va bäst!! <3
.
.
Festivalen var grym!!
och jag är trött..
Nu ska jag strax jobba min första dag på
mycket länge!
jippie................

Kommentarer
Postat av: elin

hahah shit va roliga bilder vi fick!! som jag skrattar när man ser dem. det tyder på en bra vecka! puss <3

2010-07-05 @ 20:18:16
Postat av: Jenny

Anna, då måste det ha vart du jag såg på Coco Thai i BLE på onsdagen:)

2010-08-26 @ 16:21:33
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm nu förstår jag inte... Coco Thai... va det den buffé restaurangen ? kan de har varit då ja :)

2010-08-26 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0