Halloweenhelg!

Herregud! jag blir trött bara jag tänker på det..
Vi var på Superbowl på lördagskvällen med ett gäng från jobbet.
Det gick verkligen inte bra för min del. Jag var helt Kass om
jag skall vara helt ärlig. Men men .. jag tar igen det till nästa gång!
.
Efter bowlingen åke vi alla hem till Sandra på jobbet för ett litet partaj.
Mycket trevligt!
.
Men efter det! då skulle vi ju såklart till oscars i vanlig ordning.
Där inne var det helt tjockt med folk. Det gick inte att röra sig!
Heelt sjukt var det. + att det bara var utklädda 19åringar!
Verkligen inte ok!
.
Det enda som kändes bra med utklädning var att jag själv
lyckades sminka min syster och hennes kille till riktigt snygga
Avatarer! :)
.
kolla in detta ..
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Kariin

goood work darling!

Ser ju riktigt bra ut!

Puss

2010-11-04 @ 20:18:24
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0