Inflyttade!

Då var man inflyttad! Känns skönt att ha så mycket mer plats..
Jag är verkligen inte klar med inredning och alla inköp till
lägenheten men det får bara ta sin tid!
.
Bilder kommer ...
En annan grej som kan tänkas vara intressant att veta är att
jag nu arbetat min sista dag på
Varbergs Stadshotell & Asia Spa.
Känns väl lite sisådär då jag verkligen gillar det
stället.. framförallt personalen såklart.
Kommer sakna dem otroligt mycket!
.
Hej då min namnskylt
.
Hej då mitt skåp
.
Hej då mina skor
.
.
Hej då Stadt.. <3
.
Detta är en milstolpe i mitt liv.
Nu kör jag!!!

Kommentarer
Postat av: mE

Mina tårar rinner när jag läser.....och så skrattar jag lite också!

Detta kommer att bli bra!!! Som du skriver: nu går du vidare...vilken härlig inställning!!!

Vi tror dig till 100%

<3

2010-11-18 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0