Yoga & Behandlingar.

Idag började vi med en låång härlig frukost i restaurang Tokyo. Mums med hotellfrulle!!
Efter det gick vi ner till ett utav aktivitetsrummen för att vara med på Yogapasset. Riktigt skönt att sträcka ut kroppen ordentligt på morgonen!!
Efter yogan skulle D på behandling. Klassisk massage ville han ha. Under tiden han gottade sig satt jag i det tysta tvagningsrummet och tvagade mig i ca 1h. Så skönt!!
Därefter var det nästan tajm för lunch. Det blev sushi för mig och nudel och dumplingssoppa för D.
Efter lunch fick jag en helkroppsmassage av min personliga massör. Han är bäst!! Det var sjukt skönt! Lagom efter det var det dax för min ansiktsbehandling. 45 min total njutning :)) lovely!!

Nu måste vi vila en stund. Man blir trött av att vara på spa!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0