Då va man igång..

Jahopp.. då hat man suttit och pillat me bloggen ett par timmar. Tur att jag inte hade så mycket annat för mig idag så jag hade råd att lägga dessa timmar på denna bloggning. Tycker dock att det är rätt svårt ..  men.. satte på en liten uppiggande låt, nämligen :
 

Har även införskaffat mig ett par vuxenpoäng idag då jag har SKURAT ballkonggolvet ( !! )
med vanlig såpa och vatten förståss.. Därefter när ballen va ren så bestämde jag mig för att
plantera om hos mina kära smultron och jordgubbsplanteringar.. dom såg helt enkelt lite hängiga ut..
så detta gjordes.. och till min stora förvåning så hittade jag ogräs! inte konstigt att de sa ifrån!  hopp.. 
fick man la rensa ogräs också ..
här har ni bevis på detta  ;)




som ni ser har jag kommit en bit på väg.. snart snart snart blir det jordgubbskalas på Havsborg!!


Kommentarer
Postat av: Kariin

Du e ju snygg som verkligen skriver "ballen" ;)

2009-06-09 @ 22:50:02
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mamma Eva

Tänk att vi lyckats, du är ju riktigt huslig och gröna fingar har du också! =)

2009-06-10 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0